Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Artykuły i poradniki marketing szeptany

Wydanie książki w formie drukowanej lub elektronicznej (e-book) jako element działań marketingowych firmy
2019-03-26 19:26:43

Elementy działań marketingowych firmy to zróżnicowane narzędzia pozwalające docierać do nowych klientów i wzmacniać wizerunek marki. Wydanie książki w formie drukowanej lub elektronicznej wlicza się w obszar najefektywniejszych narzędzi marketingowych.

Artykuł Wydanie książki w formie drukowanej lub elektronicznej (e-book) jako element działań marketingowych firmy
Zdenerwowany klient – profesjonalna obsługa trudnego klienta
2017-08-02 09:51:10

W każdej branży spotykamy się z tzw. trudnymi klientami. Z łatwością wymienimy ich cechy. Są roszczeniowi, niemili, agresywni, łatwo wzbudzić w nich jakieś skrajne emocje.

Artykuł Zdenerwowany klient – profesjonalna obsługa trudnego klienta
Jak promować firmę szkoleniową w Internecie
2014-12-09 11:08:41

Internet zdominował nasze życie do tego stopnia, że jest głównym źródłem szukania informacji o firmach, produktach czy usługach. Nie inaczej jest w branży szkoleniowej, gdzie osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu w pierwszej kolejności odwiedzają witrynę organizatora.

Artykuł Jak promować firmę szkoleniową w Internecie
Firma oparta na generacji Y
2014-03-16 23:27:48

Jest ich coraz więcej - młodych biznesów kierowanych przez młodych ludzi. Z sukcesami. Z "luzem". Z zadziornością. To tzw. startupy - ulubieńcy pokolenia Y.

Artykuł Firma oparta na generacji Y
Aktywizacja bezrobotnych - bardzo trudne zagadnienie na szkoleniach
2013-11-27 12:36:47

Samodzielne poszukiwanie pracy nadal sprawia największy problem osobom długotrwale bezrobotnym. Znacznie łatwiej jest przekonać bezrobotnych do udziału w szkoleniach czy kursach niż do aktywnego poszukiwania pracy.

Artykuł Aktywizacja bezrobotnych - bardzo trudne zagadnienie na szkoleniach
Marketing szeptany
2011-10-19 19:22:21

Marketing szeptany (ang. whisper marketing, word of mouth marketing, buzz marketing) to dosyć świeże zjawisko.

Rozwój Kompetencji w E-marketingu: 7 Podstawowych Pojęć
2023-10-20 15:13:01

E-marketing, znany również jako marketing internetowy, stanowi integralną część strategii marketingowej dla wielu firm i organizacji w dzisiejszym świecie zdominowanym przez internet.

Artykuł Rozwój Kompetencji w E-marketingu: 7 Podstawowych Pojęć
Na czym polega marketing internetowy?
2023-10-13 15:39:25

W dzisiejszym dynamicznym świecie biznesu, marketing internetowy jest kluczowym elementem skutecznej strategii promocji i wzrostu firmy. Co dokładnie kryje się za pojęciem marketingu internetowego?

Artykuł Na czym polega marketing internetowy?
Cztery strategiczne pytania, które odsłonią potencjał kandydata w digital marketingu
2023-08-22 18:48:51

W dynamicznym świecie digital marketingu proces rekrutacji stał się wyzwaniem. Aby dokładnie ocenić możliwości specjalisty, warto skorzystać ze ściśle dobranych pytań rekrutacyjnych.

Artykuł Cztery strategiczne pytania, które odsłonią potencjał kandydata w digital marketingu
Czy warto założyć firmę zajmującą się korepetycjami?
2023-06-05 20:30:09

Założenie firmy zajmującej się korepetycjami może być atrakcyjnym pomysłem na biznes, zwłaszcza w kontekście rosnącego popytu na usługi edukacyjne.

Artykuł Czy warto założyć firmę zajmującą się korepetycjami?

stron: 1 2 316

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń marketing szeptany

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.